Dławnice AE blueglobe D-TRI HTS – dławnice stworzone dla wysokonapięciowych systemów elektrycznych w pojazdach

2023-12-08
Dławnice AE blueglobe D-TRI HTS – dławnice stworzone dla wysokonapięciowych systemów elektrycznych w pojazdach

Błyskawiczny rozwój elektromobilności narzuca bardzo wysokie standardy w zakresie bezpiecznego prowadzenia przewodów w wysokonapięciowych systemach elektrycznych. Konstruktorzy muszą chronić się przed zagrożeniami związanymi z dużymi natężeniami prądów oraz silnymi szumami elektromagnetycznymi, jakie są generowane. Pflitsch jest liderem w zakresie rozwiązań pozwalającymi pokonać takie problemy.


Wykres rozwoju zysków Quectel

    Jeśli zastanawiasz się jak bezpiecznie uszczelnić przewody w pojazdach elektrycznych w taki sposób aby:

  • skutecznie ekranować szumy elektromagnetyczne,
  • przewodzić silne prądy,
  • kontakt z ekranem był niezawodny,
  • stosować jak najmniej różnych typów dławnic dla różnych przewodów,
  • instalacja przebiegała jak najprościej i najszybciej,

    dławnice AE blueglobe D-TRI HTS zapewnią Ci:

  • dużą redukcję zakłóceń EMC,
  • możliwość przewodzenia prądów ponad 100 A, w tym nawet do 380 A przez 15 minut i 200 A przez godzinę,
  • pewny kontakt ekranu, nawet przy silnych wibracjach,
  • łatwy, szybki i powtarzalny montaż ekranu,
  • duży zakres dławienia,
  • dużą szczelność i odporność na wysokie temperatury.

    Dławnice te cechują się także min.:

  • wykonaniem dławnicy z mosiądzu niklowanego,
  • wykonaniem sprężyny ekranu z brązu,
  • wariantem z dwoma sprężynami z brązu,
  • gwintem o rozmiarze M25,
  • przekrojem poprzecznym przewodów do 70mm2,
  • klasą IP 68, IP 69.

    Dławnice AE blueglobe D-TRI HTS znajdą zastosowanie przede wszystkim w:

  • inwerterach,
  • napędach,
  • systemach bateryjnych,
  • konwerterach DC,
  • systemach ogrzewania pojazdu,
  • systemach klimatyzacji pojazdu,
  • jednostkach dystrybucji mocy PDU.




Innymi dławnicami EMC, w których zastosowany jest ekran w kształcie sprężyny (TRI) są:

pixelpixelpixelpixel